قلم‌هاي رنگي به عنوان هديه تبليغاتي براي شما كار خواهند كرد قسمت يك

۱۷ بازديد

هديه تبليغاتي مي‌تواند به شكل‌هاي مختلفي باشد و يكي از آنها قلم‌هاي رنگي است. در چند سال گذشته، رنگ آميزي به عنوان سرگرمي اصلي بچه‌ها بوده و اين روزها در حال تبديل شدن به يكي از محبوب‌ترين سرگرمي‌ها براي بزرگسالان در سراسر دنيا شده است. اين توسعه منجر به تمركز بر روي زمان استراحت اشخاص، تشويق افراد به رنگ آميزي براي كم كردن از فشار كار براي انجام كاري خلاقانه و درماني شد.
با اين حال، رشد در كتاب‌هاي رنگ‌ آميزي بزرگسالان يك فرصت واقعي براي كسب و كارهايي فراهم مي‌كند كه به دنبال روشي منحصر به فرد براي كسب نام تجاري خود هستند كه هزاران مشتري آن را خواهند ديد. قلم‌هاي رنگي تبليغاتي مي‌توانند تاثير واقعي با مشتريان و كارمندان به طور يكسان داشته باشند .

چرا از قلم‌هاي رنگي به عنوان هديه تبليغاتي استفاده كنيم


به نظر مي‌رسد كه قلم‌هاي رنگي تبليغاتي ممكن است به عنوان انتخابي آشكار براي هداياي تبليغاتي نفيس به نظر برسند، بسياري از كسب و كارها مي‌توانند با ارائه اين هديه تبليغاتي به مشتريان يا كارمندان از مزاياي آن بهره‌مند شوند. البته اين مساله تا حدودي بستگي به نوع كسب و كاري دارد كه شما در آن شركت مي‌كنيد و اينكه مخاطبين‌تان چه كساني هستند.
به عنوان مثال، شركت‌هايي كه خدمات را به مردم ارائه مي‌كنند، چه در زمينه مراقبت‌هاي بهداشتي خصوصي، چه در زمينه بهداشت رواني و چه محصولات بهداشتي، ممكن است آرزو داشته باشند كه محصولات رنگي را به مشتريان ارائه دهند، با فلسفه موقعيت‌يابي كسب‌وكار به عنوان يك منبع پشتيبان براي كاهش استرس در زندگي روزمره مشتري.

قلم‌هاي رنگي براي آرامش ذهني


امروزه، ارتباط اصلي با قلم‌هاي رنگي در ميان بزرگسالان به خاطر تمركز حواس است. به گزارش گاردين، بزرگسالاني كه طرفدار رنگ آميزي هستند از رنگ كردن براي سرگرمي به عنوان يك ابزار آرام‌بخش براي بيان خلاقيت و خروج از دنياي مدرن و ماشيني استفاده مي‌كنند .
در حقيقت، تحقيقات انجام‌شده توسط استادان روانشناسي در دانشگاه‌ها، حاكي از آن است كه دستاوردهاي مشخصي در سلامت رواني براي بزرگسالان وجود دارد كه به مدت ۱۰ دقيقه در روز به رنگ‌آميزي مشغول مي‌شوند. اين مطالعه نتيجه‌گيري مي‌كند:

شركت كنندگان در رنگ‌آميزي به ميزان قابل‌توجهي از علايم افسردگي و اضطراب آنها پس از اين كار كاسته شده و بعد از آن آرامش بيشتري داشته‌اند. ما نتيجه مي‌گيريم كه رنگ‌آميزي روزانه مي‌تواند برخي پيامدهاي رواني منفي را بهبود بخشد و ممكن است ابزاري موثر، ارزان و بسيار مفيد براي بسياري از افراد فراهم كند .
به خاطر اين مفاهيم ضمني، قلم‌هاي رنگي يك هديه تبليغاتي به موقع و موثر براي عرضه به مشتريان و كارمندان براي نشان دادن تعهد شركت به رفاه آنها هستند. به عنوان مثال، يك شركت بازاريابي ممكن است تصميم بگيرد كه قلم‌هاي رنگي سفارشي به عنوان هديه تبليغاتي به مشتريان رده‌بالا در جلسات، يا حتي كارمندان شركت، بدهد تا به كاهش استرس آنها كمك كند. اين نشان مي‌دهد كه اين شركت به سلامت عاطفي اطرافيان خود اهميت مي‌دهد و اين هديه تبليغاتي به پرورش شهرت شما به عنوان يك كسب و كار اخلاقي كمك مي‌كند.

قلم‌هاي رنگي سفارشي از پديده جاويد


گزينه‌هاي بي شماري براي انتخاب هديه تبليغاتي مناسب كسب و كار و برند شما در پديده جاويد وجود دارد كه مي‌توانيد بسته به نوع فعاليت و يا اهداف بازاريابي خود از بين آنها براي گسترش نام برند شركت خود استفاده كنيد. انواع مختلفي از هداياي تبليغاتي ارزان با كيفيت بالا و قيمت مناسب براي كمپين تبليغاتي شما را پديده جاويد ارائه خواهد كرد تا بتوانيد بوسيله آنها نام تجاربي خود را در بين مشتريان خود مطرح كنيد و آنها باعث شوند اعتماد افراد به برند شما جلب شود و از خدمات و محصولات شما بخواهند استفاده كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.