۴ نكته مهم براي خريد محصولات تبليغاتي سفارشي

۸ بازديد

استفاده از محصولات تبليغاتي سفارشي با محبوبيت بالايي به رشد خود ادامه مي‌دهد. در واقع، هداياي تبليغاتي مختلفي در همه جا وجود دارند. محصولات تبليغاتي براي هر كمپين بازاريابي مثل كارت‌هاي كسب و كار شده‌اند. خبر خوب اين است كه محصولاتي كه لوگو و نام برند بر روي آنها چاپ شده به عنوان ابزار تبليغاتي عمل مي‌كنند. اما اين به شرطي است كه اين محصولات تبليغاتي را به درستي انتخاب كنيد. به عبارت ساده، داشتن لوگو و يا نام كسب و كار بر روي يك خودكار برچسب دار، ليوان، توپ، تي‌شرت و يا حتي در يك ابزار فني، اگر به درستي مورد استفاده قرار نگيرد، شگفتي نخواهد كرد. اگر مي‌خواهيد هداياي تبليغاتي سفارشي را بخريد، ۴ نكته زير به شما كمك خواهد كرد تا محصول مناسب را انتخاب كنيد.


 ۱. انتخاب محصول تبليغاتي كه به طور مرتب مورد استفاده قرار خواهد گرفت


يكي از اسرار براي به حداكثر رساندن بازده از محصولات تبليغاتي سفارشي، استفاده كردن مخاطبين از آنها به طور منظم است. اين كار تضمين مي‌كند كه گيرنده در هر زمان با محصول تماس پيدا مي‌كند. افرادي كه تعامل يا كار با گيرنده دارند، به طور مداوم در معرض لوگو يا نام تجاري شما قرار مي‌گيرند و ممكن است در نهايت به مشتريان شما تبديل شوند، اگر آنها به اندازه كافي برند شما را ببينند. براي رسيدن به اين هدف، بايد يك محصول تبليغاتي جذاب ، از مواد بادوام را انتخاب كنيد. محصول نه تنها بايد جذاب باشد بلكه بايد دوام زيادي هم داشته باشد.


 2. مخاطبان هدف را در نظر بگيريد


جدا از فاكتورهاي معمول از قبيل سن، جنسيت و وضعيت اجتماعي؛ شما بايد تصميم بگيريد كه آيا يك محصول تبليغاتي خاص براي يك مشتري فعلي و يا يك مشتري احتمالي در نظر گرفته شده است. دادن هدايا براي هدف قرار دادن يك مشتري موجود بايد به طور متفاوت از هدايا و ساير وسايل تبليغاتي كه مشتريان بالقوه را هدف قرار مي‌دهند، مورد توجه قرار گيرد. به بيان ساده، به اين دليل است كه بايد به گروهي گفته شود كه چرا بايد از محصول استفاده كنند در حالي كه گروه ديگر بايد منافع استفاده از محصولات شما را بداند. همچنين ممكن است مفيد باشد كه محصولات تبليغاتي خاصي داشته باشيد، به خصوص اگر بخش بازار شما محلي باشد.


 ۳. موارد بايد منحصر به فرد باشند


اين يك چالش است كه شما بايد با آن روبرو شويد، به خصوص در تصميم‌گيري براي استفاده از آن براي مخاطب. قاعده كلي استفاده از هداياي تبليغاتي نفيس و كاربردي به هنگام هدف قرار دادن مشتريان جديد است، اما محصولات تبليغاتي كه بر عملكرد و كيفيت تاكيد دارند در هنگام برخورد با مشتريان موجود مورد استفاده قرار مي‌گيرند. هر دو گزينه به نفع شما عمل خواهند كرد و بهتر است بدانيد كدام گزينه را در يك سناريوي مشخص انتخاب كنيد.


 ۴. استفاده از محصولات تبليغاتي متنوع


شما بايد انواع مختلف محصولات تبليغاتي را در اختيار داشته باشيد تا به افراد مختلف هديه دهيد. هيچ‌كس را مستثني نكنيد و حتما يك روش تبليغاتي نبايد مكمل ديگري باشد. نتيجه نهايي يك تركيب قوي از محصولات تبليغاتي مناسب در اختيار شما خواهد بود كه از آن مي‌توانيد به عنوان شناسايي برند استفاده كنيد.


استفاده موثر از محصولات سفارشي ارتباط نزديكي با انتخاب درست در طول فرآيند خريد دارد. شما بايد عواملي مانند استفاده، طول عمر و منحصر به فرد بودن را براي محصول تبليغاتي در نظر بگيريد. زماني كه اين كار درست انجام شود، شما به فروش بيشتر در كسب و كار خود، افزايش آگاهي از برند و نيز ماندن در صدر صنعت خود خواهيد رسيد. اما همانند ديگر روش‌هاي تبليغاتي، هداياي تبليغاتي نبايد به تنهايي مورد استفاده قرار گيرند بلكه در تركيب با ديگر روش‌هاي بازاريابي استفاده شوند تا بهترين نتيجه را دريافت كنيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.