دلايلي كه محصولات تبليغاتي براي هر كسب‌ و كار حياتي هستند بخش يك

۱۶ بازديد

كسب و كارها نياز به هداياي تبليغاتي به عنوان يك ابزار مقرون‌ به‌ صرفه براي رسيدن به مشتريان بالقوه بيشتر دارند. اين يك روش بازاريابي كم‌هزينه براي هدايت مشتريان است. حتي شركت‌هاي جهاني با موقعيت تثبيت‌ شده نيز به اين استراتژي بازاريابي متوسل مي‌شوند.
براي كسب و كارهاي كوچك مانند شركت‌هاي نوپا، محصولات تبليغاتي به كاهش بودجه بازاريابي آنها كمك كرده و هنوز هم توجه مردم را به خود جلب مي‌كنند.

محصولات تبليغاتي به عنوان يك تاكتيك بازاريابي مقرون‌به‌صرفه براي سال‌ها استفاده مي‌شوند. از مشاغل جديد گرفته تا شركت‌هاي بزرگ، اين هداياي تبليغاتي مورد علاقه بازاريابان آنها هستند.

اهميت محصولات تبليغاتي براي تبليغات تجاري را مي توان از آمار سنجيد. طبق تحقيقي كه توسط PPAI صورت گرفته، ۹۴ % از مردم به خاطر دارند كه آنها يك محصول تبليغاتي دريافت كرده‌اند.
اين مطالعه نشان مي‌دهد كه ۸۳ % مصرف‌كننده مايل به دريافت 
هداياي تبليغاتي هستند كه يك پيام تبليغاتي داشته باشد. كساني كه محصولات را دريافت كرده‌اند، ۸۵ درصد از آنها با شركت تبليغ كننده كار مي‌كنند. علاوه بر اين، ۵۸ درصد از مصرف كنندگان نظرسنجي شده گفتند كه آنها اقلام هديه را از يك سال تا چهار سال نگه مي‌دارند.

ساير مواردي كه توسط اين مطالعه نشان داده شد اين است كه ۸۹ درصد از مصرف كنندگان گفتند كه آنها مي‌توانند فعاليت و يا نام شركت را براي ۲۴ ماه پس از گرفتن اين آيتم‌ها به ياد بياورند. علاوه بر اين، محصولات تبليغاتي بازخورد بسيار بالايي را از مشترياني دريافت مي‌كنند كه از اقلام هديه راضي هستند. اين آمار مهم تاكيد بر اهميت محصولات تبليغاتي بازاريابي و شناسايي برند است.

شركت‌هاي كوچك و بزرگ‌تر اهميت محصولات تبليغاتي را براي رسيدن به افزايش تعداد افراد در يك بازار رقابتي تشخيص مي‌دهند. آيتم‌هاي هديه با بسته‌بندي با كيفيت بالا، گيرندگان را مي‌فريبند و توجه آنها را به كسب‌وكار شركت شما جلب مي‌كنند.
اين محصولات نشان تجاري و نام شركت را بر روي خود دارند. هدف از ارائه و هديه دادن كالاهاي تبليغاتي، انگيزه بخشيدن به منافع مشتريان در كسب‌وكار است.

براي نتايج بهتر، بازاريابان از محصولات تبليغاتي مارك دار استفاده مي‌كنند كه دريافت كنندگان مي‌توانند چندين ماه از آنها استفاده كنند. چنين محصولات با كيفيت به حفظ مشتريان و احساس بهتر نسبت به برند، كمك مي‌كنند.
ارائه محصولات تبليغاتي مرغوب به اين معني است كه توزيع زماني و كيفيت اقلام هديه به اندازه كافي خوب است كه مشتريان را براي ماه‌ها با برند شما درگير كند.

قانوني كه بيشتر بازارياباني كه به دنبال تبليغات با محصولات تبليغاتي هستند رعايت مي‌كنند، اين است كه آيتم‌هاي مورد استفاده روزانه را در مرحله اول ارائه دهند. اين هدايا ممكن است خودكارها، تقويم‌ها، پدهاي موس، چتر، بطري آب و غيره باشند.
با اين حال، بازاريابان مجرب يك استراتژي خلاقانه را به كار مي‌گيرند. آنها مواردي را انتخاب مي‌كنند كه نه تنها مفيد باشند بلكه منحصر به فرد و داراي كيفيت بالا بوده تا براي تاثير بهتر و گسترده‌تر برند مناسب باشند.

در اينجا دلايلي وجود دارد كه چرا محصولات تبليغاتي براي هر كسب‌وكار مفيد خواهد بود

با هزينه پايين داراي تاثير موثر بالا

بسياري از شركت‌هاي كوچك تنها مي‌توانند آرزو كنند كه تبليغات گسترده در مقياس بزرگ در تلويزيون و يا بيلبوردها داشته باشند و همه رسانه‌هاي متفاوت را تحت پوشش قرار دهند. اما آنها هنوز مي‌توانند به اهداف بازاريابي خود با تبليغات محصولات تبليغاتي كم‌هزينه دست يابند. طرح‌هاي تبليغاتي بسياري براي شركت‌هاي نوپا وجود دارد.

اكثر توليدكنندگان محصولات تبليغاتي قيمت‌ها را بسيار پايين نگه مي‌دارند. قيمت اقلامي كه مي‌توانيد هديه دهيد پايين است اما تاثير آنها بر گيرنده بالا است.

به طور خاص، ليوان‌ها تبليغاتي موثر هستند، زيرا ۵۷ درصد از مردم مي‌توانند نام برند چاپ شده بر روي يك ليوان را به ياد بياورند. اين محصولات به اين ترتيب مقدار زيادي براي سرمايه‌گذاري احتياج ندارند. شما با يك بخشش ساده به مشتريان خود، بازگشت سرمايه خوبي خواهيد داشت.

گسترش و شناسايي نام برند

شناسايي برند اشاره بر اين دارد كه مشتريان مي‌توانند شركت شما و محصولات و يا خدمات شما را بلافاصله هنگامي كه نام و يا لوگوي شما را مي‌بينند تشخيص دهند و شناسايي كنند. براي مثال، افراد مي‌توانند به سرعت با ديدن لوگو و يا نام برندهاي بزرگ آنها را تشخيص داده و زمينه فعاليت هر كدام را به خاطر آورند.

هديه دادن به مشتريان به آنها در به ياد آوردن و شناخت كسب‌وكار شما كمك مي‌كند. اين يكي از دلايل اصلي توزيع آيتم‌هاي تبليغاتي است. طبق آمار گرفته شده، ۸۹ درصد از مصرف كنندگان مي‌توانند نام و زمينه فعاليت برندي را كه در دو سال گذشته از آن محصولات تبليغاتي دريافت كرده بودند را به ياد آورند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.