بهترين هداياي تبليغاتي براي روز پدر

۱۳ بازديد

هداياي تبليغاتي براي روز پدر فرصتي مغتنم براي قدرداني از زحمات مخاطبان و كارمندان شما است. شما به عنوان صاحب كسب‌وكار در طول سال از محصولات تبليغاتي مختلف نظير خودكار تبليغاتي ، ماگ، دفتر يادداشت، تقويم، جاكليدي و... براي پيشبرد اهداف بازاريابي خود استفاده مي‌كنيد. خوب است در مناسبت‌هاي خاص براي مخاطبان خود هديه‌اي در نظر بگيريد تا به زودي تاثير آن را در افزايش فروش و سود كسب‌وكار خود مشاهده كنيد.

بهترين هداياي تبليغاتي براي روز پدر

ست چرم

اگر قصد داريد به مشتريان خاص يا شركاي كاري خود هديه تبليغاتي اهدا كنيد محصولات چرم را در نظر بگيريد. هداياي چرمي، حس لوكس بودن را در افراد القا مي‌كنند. تنوع اين محصولات بسيار گسترده است و شما مي‌توانيد با توجه به بودجه تبليغاتي خود محصولي را انتخاب كنيد و آن را با نام و لوگوي برند خود سفارشي‌سازي كنيد.

كيف‌هاي اداري در رنگ‌هاي مختلف مشكي، قهوه‌‌اي و عسلي از چرم‌هاي مختلف با كيفيت‌هاي متفاوت در بازار وجود دارند. معمولا نام و لوگوي برند در قسمت داخلي كيف حك مي‌شود تا در هر بار استفاده از كيف در معرض ديد افراد قرار بگيرد.

از ديگر محصولات چرمي مناسب براي هديه دادن به مخاطبان خود به مناسبت روز پدر، مي‌توان به كيف پول، كيف پاسپورتي، جاكليدي، كمربند، كتاب‌هاي نفيس با جلد چرم و متداول‌تر از همه ست‌هاي تبليغاتي چرم اشاره كرد.

ست نوشت‌افزار

ست‌هاي نوشت‌افزار شامل خودكار، روان‌نويس، خودنويس يا مدادنوكي محصولات پركاربردي براي مخاطبان شما محسوب مي‌شوند. هر چقدر محصول تبليغاتي كه در اختيار مخاطبان قرار مي‌دهيد بيشتر در طول روز مورد استفاده قرار بگيرد، آنها را بيشتر به ياد برند شما خواهد انداخت.

ست‌هاي لوكس نوشت‌افزار متعلق به برندهاي سرشناس هستند كه محصولات را با بدنه‌اي فلزي و در جعبه‌هايي نفيس توليد مي‌كنند. حك كردن نام و لوگوي برند شما روي اين محصولات باعث مي‌شود افراد بيشتري متوجه كسب‌وكار شما شده و درباره آن كنجكاوي كنند.

اگر كارمندان شما در شغل خود نياز به محاسبات و ترسيم نقشه دارند مي‌توانيد ست نوشت‌افزاري را براي آنها در نظر بگيريد كه شامل ماشين‌حساب، خودكار، مداد نوكي، دفتر يادداشت و پاك‌كن باشد. اين ست‌ها معمولا در كيف زيپ‌دار ارائه مي‌شوند. نام و لوگوي برند شما روي اين كيف نظر مخاطبان را به خود جلب خواهد كرد.

پاور بانك

پدرهاي زيادي هستند كه به واسطه نوع شغلشان ساعات زيادي را در طول روز مشغول رفت‌وآمد هستند و براي شارژ گوشي همراه به پريز برق دسترسي ندارند. يك پاور بانك تبليغاتي مي‌تواند يكي از بهترين هداياي تبليغاتي براي روز پدر باشد. افراد پاور بانك را در مكان‌هاي مختلف استفاده مي‌كنند و اين يعني نام برند شما در معرض ديد افراد ديگري نيز قرار مي‌گيرد.

شما پاور بانك را به پدرها هديه مي‌دهيد. آنها هديه خود را به منزل مي‌برند. قطعا ساير اعضاي خانواده نيز به اين پاور بانك نياز پيدا مي‌كنند، بنابراين نام برندتان در ذهن خيلي از افراد تثبيت مي‌شود.

ابزارآلات

ابزارآلات چندكاره، چراغ قوه و جعبه ابزار از آن دست هداياي تبليغاتي كاربردي براي آقايان محسوب مي‌شوند كه هميشه در خانه و اتومبيل‌شان يافت مي‌شود.

ابزارهاي مختلفي مانند پيچ‌گوشتي، انبردست، آچار، فازمتر، چكش، دريل، پيچ و مهره و... در يك جعبه ابزار وجود دارند كه در مواقع لازم نياز مخاطب شما را برطرف كرده و نام برندتان را در ذهنش تداعي مي‌كنند. جعبه‌هاي ابزار با جنس‌هاي مختلفي توليد مي‌شوند. شما مي‌توانيد با توجه به بودجه تبليغاتي خود نوعي از آن را انتخاب كرده و آن را با نام و لوگوي برند خود سفارشي‌سازي كنيد.

خيلي از آقايان به ويژه هنگام سفر يا گردش در طبيعت يك ابزار چندكاره همراه خود حمل مي‌كنند تا در مواقع نياز از آن استفاده كنند. معمولا اين ابزارها به صورت تركيبي از انبردست، قيچي، سوهان، پيچ‌گوشتي، كنسروبازكن و... توليد مي‌شوند و بسيار كاربردي هستند. بعضي از اين ابزارها شامل قاشق، كارد و چنگال نيز هستند كه براي كوه‌نوردي و سفر مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

معمولا نام و لوگوي برند با استفاده از حك ليزر روي بدنه اين ابزار نقش مي‌بندد تا هميشه در ذهن مخاطبان شما تداعي شود. ابزار چندكاره در يك كاور برزنتي براي محافظت بيشتر قرار مي‌گيرد.

چراغ قوه تنوع زيادي در بازار دارد اما مهم است چراغ قوه‌اي را انتخاب كنيد كه پرنور باشد. يادتان باشد هداياي تبليغاتي وقتي بيشترين تاثيرگذاري را روي مخاطب دارند كه باكيفيت و كاربردي باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.