فوايد استفاده از محصولات تبليغاتي سفارشي قسمت اول

۱۰ بازديد

هداياي تبليغاتي پديده جاويد لوگودار سفارشي در هر صنعت مورد استفاده قرار مي‌گيرند. توليد كنندگان، توزيع كنندگان، خرده فروشان و ارائه دهندگان خدمات همگي ارزش اين رسانه تبليغاتي قدرتمند را مي‌دانند. استفاده از محصولات تبليغاتي با لوگوي چاپ شده حتي در عرصه حرفه‌اي نيز گسترش يافته است و توسط وكلا، پزشكان و دندانپزشكان خريداري مي‌شود. شما مي‌توانيد نمونه‌هايي از محصولات تبليغاتي را حتي هنگام عبور از خيابان ببينيد. توجه داشته باشيد كه انواع چترهاي لوگودار، كوله‌پشتي‌ها و ساك‌هاي زيپ دار تبليغاتي فقط يك نمونه هستند.

طبق آمار منتشر شده توسط PPAI (انجمن بين‌المللي محصولات تبليغاتي) كاربران محصولات تبليغاتي سالانه معادل هجده هزار دلار براي بيش از ۴۰۰ نوع مختلف از محصولات لوگودار سفارشي هزينه مي‌كنند. در اقتصاد امروز، جايي كه هر هزينه‌اي براي تبليغات با يك معيار دقيق مورد بررسي قرار مي‌گيرد، بازاريابان به دلايل بسيار معتبري روي كالاهاي ماركدار تكيه مي‌كنند.

تبليغات مثبت با محصولات تبليغاتي

حسن نيت عبارت است از منعكس كردن بخشي از ارزش دفتري يك شركت يا نهاد سازماني كه به طور مستقيم به دارايي يا تعهدات آن مربوط نمي‌شود. اراده خوب، دارايي معنوي نهايي است. تعريف ساده به اين معني است كه اگر دو شركت محصولي مشابه ارائه كنند، با قيمت يكسان، در زماني كه يك مشتري بالقوه يك هديه تبليغاتي پديده از يكي از اين شركت‌ها دريافت كند، احساس بهتري نسبت به شركتي كه اين هديه را ارائه داده، خواهد داشت. در نهايت محصول را از آنها خريداري مي‌كند.

اين طبيعت بشري است. مصرف كنندگان هر نوع محصول مي‌خواهند بدانند كه حمايت آنها مورد تقدير قرار مي‌گيرد. دريافت يك مورد با لوگوي سفارشي يا يك هديه تبليغاتي بدون نياز به پرداخت هزينه‌اي، به عنوان رشوه تلقي نمي‌شود (از آنجا كه در تعريف، محصولات تبليغاتي هزينه پاييني دارند)، اما به عنوان يك بيان صادقانه در بخشي از پيام شركت كه اجازه مي‌دهد خريدار بفهمد شركت شما براي آنها ارزش قائل مي‌شود، موجب پيشرفت كسب و كار شما خواهد شد. يك يادآوري مناسب به ويژه در طول آن زمان‌هايي كه محصولات تبليغاتي شما مورد استفاده قرار مي‌گيرند، به نمايش در مي‌آيد. تصور كنيد كه كليد خانه شما در يك منطقه تاريك از دست‌تان به زمين مي‌افتد، و يك روز قبل از اين، يك چراغ‌قوه ماركدار را از شركتي كه براي شما خدماتي ارائه كرده، دريافت كرده باشيد. نور اين چراغ‌قوه به شما كمك مي‌كند كه ارتباط گم شده خود را با آن شركت پيدا كنيد و احساس حسن نيت نسبت به دهنده هديه به مدت طولاني در آينده ادامه خواهد داشت.

تبليغات دهان به دهان

اخبار تبليغات دهان به دهان نشان داده‌اند كه ارزان‌ترين و اغلب موثرترين نوع تبليغات، "تبليغات دهان به دهان" است. فردي كه درباره ارزش يك محصول خاص، خدمات و يا شركتي صحبت مي‌كند، بسيار قدرتمندتر از هر نوع تبليغات نوشتاري يا تصويري تاثير خواهد گذاشت. يك محصول تبليغاتي لوگودار و مفيد، اغلب مي‌تواند اين فرآيند را تسهيل كند. براي مثال، يك محصول تبليغاتي منحصر به فرد، مانند يك خودكار لوكس، ممكن است در حالي كه كسي كه اين هديه را دريافت كرده از آن استفاده كند، كنار يك غريبه كه داخل يك هواپيما نشسته باشد، مورد توجه آن فرد نيز قرار گيرد. ممكن است صحبت در مورد خودكار تبليغاتي آغاز شود، و مالك ممكن است توضيح دهد كه چگونه آن را دريافت كرده، و نام شركت شما و خدمات خوب ارائه شده توسط شما را ذكر مي‌كند. هديه تبليغاتي  لوگودار ممكن است چيزي باشد كه توسط ديگران جستجو مي‌شود. ممكن است بپرسند كه آنها چطور مي‌توانند اين هديه لوگودار را دريافت كنند و از گيرنده بخواهند كه در مورد شركت شما صحبت كند و اينكه چطور مي‌توانند آنها با نماينده فروش شما تماس بگيرند تا همان محصولات تبليغاتي را دريافت كنند.

آگاهي از برند با محصولات تبليغاتي

آيا تا به حال به اين فكر كرده‌ايد كه چرا در استاديوم‌هاي ورزشي شركت‌ها نام خود را در تبليغات بيلبوردي به نمايش مي‌گذارند، نه آدرسي، نه تلفني، بدون نشاني وب سايت. علتش اين است كه همه آنها ارزش آگاهي از برند را مي‌دانند. آگاهي از برند يك مفهوم بازاريابي است كه دانش مشتريان از موجوديت برند را اندازه‌گيري مي‌كند. در يك سطح عملي، به اين معني است كه اگر قيمت يكسان باشد، يك مصرف كننده احتمالا محصولي را خريداري مي‌كند كه لوگوي آن شركت را ديده يا با آن آشنايي دارد، به جاي محصول يا خدماتي كه براي او ناشناخته است.

آگاهي تجاري نيز به موارد نشانه‌گذاري شده مربوط مي‌شود. به عنوان مثال، توليد كننده‌اي كه از رويدادهاي مختلفي حمايت مي‌كند و برند و لوگوي خود را در آن مكان‌ها به نمايش مي‌گذارد. افرادي كه لوگو و نام برند را مي‌بينند، آن را به ياد خواهند داشت و احتمال بيشتري دارد كه در زمان خريد آن برند را تشخيص دهند و در نهايت محصولي را خريداري كنند كه همان لوگو را داشته باشد. توليد كنندگان لوازم نوزاد، محصول تبليغاتي مورد استفاده مادراني كه تازه كودكي را به دنيا آورده‌اند به آنها مي‌دهند تا اين افراد را از برند خود آگاه كنند و در نهايت، مادران محصول را زماني كه به آن احتياج دارند، خريداري كنند.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.