چگونه وفاداري به برند را با محصولات تبليغاتي افزايش دهيم

۱۳ بازديد

جذب يك مشتري بالقوه و سپس تبديل آن به يك مشتري واقعي، ماهيت همه تلاش‌هاي بازاريابي است و براي موفق بودن و ايجاد انگيزه براي مراجعه افراد به برند شما، بايد مشتري‌هاي جديد را تبديل به يك مشتري وفادار كنيد و اين كار با استفاده از محصولات تبليغاتي آسان‌تر خواهد بود.

هر چه مشتريان شما بيشتر وفادار باشند، آنها تمايل بيشتري به شروع يك مكالمه درباره كسب‌وكار شما با ديگر مشتريان احتمالي خواهند داشت. ايجاد يك پشتيبان ثابت نيز به شما كمك مي‌كند تا يك شهرت قوي و موثر در حوزه كاري خود ايجاد كنيد كه مي‌تواند به تعيين شما به عنوان يك رهبر فكري قابل اعتماد و تاثيرگذار كمك كند.

براساس تحقيقاتي كه اخيرا صورت گرفته، بيش از يك سوم از افراد بعد از دريافت هداياي تبليغاتي احتمال بيشتري وجود دارد تا با شركت تبليغ كننده كار كنند.

با محصولات تبليغاتي سفارشي، شما پتانسيل دسترسي به مشتريان و فروش بيشتر با هزينه كم را داريد. در اينجا راه‌هايي براي افزايش وفاداري برند با قدرت كالاهاي تبليغاتي سفارشي وجود دارد.

مخاطبين خود را بشناسيد

براي اين كه بتوانيد وفاداري به برند خود را افزايش دهيد، بايد درك كنيد كه مشتريان فعلي شما چه كساني هستند. نه تنها آنها چه كساني هستند، بلكه به چه چيزي نياز دارند و چه مي‌خواهند و چه چيزي آنها را وادار به انتخاب شما نسبت به رقيب شما مي‌كند.
اگر زمان خود را صرف جمع‌آوري اين نوع اطلاعات از مخاطبين خود كنيد، مي‌توانيد به راحتي يك گروه بزرگ را بسازيد كه به شما و كسب‌وكار شما وفادار هستند. زماني كه اطلاعات خوبي داريد كه مخاطب هدف‌ تان چه كساني هستند، مي‌توانيد با ارائه محصولات تبليغاتي سفارشي كه به سبك زندگي خاص آنها نزديك است، توجا آنها را به كسب‌وكار خود جلب كنيد.

به عنوان مثال، ليوان‌هاي تبليغاتي براي مشترياني مناسب هستند كه هميشه در حال حركت هستند، هديه دادن محصولات تبليغاتي مانند ليوان به اين مشتريان مي‌تواند به راحتي وفاداري و قدرداني از برند شما را افزايش دهد.
زماني كه مشتريان محصولات سفارشي شما را دارند، كه در واقع در زندگي روزمره آنها مفيد واقع مي‌شوند، انگيزه اين كار را خواهند داشت كه به حمايت از كسب‌وكار شما ادامه دهند و اين ارزش را با ديگران تقسيم كنند.

احساس بهتر مشتريان با محصولات تبليغاتي

محصولات تبليغاتي به كسب‌وكار شما اين فرصت را مي‌دهند كه نقطه نظر منحصر به فرد خود را با مشتريان به اشتراك بگذاريد، و آنها را براي معرفي برند خود ارائه دهيد. محصولات تبليغاتي همچنين به كسب‌وكار شما اجازه مي‌دهند كه افراد بيشتر به عنوان يك دوست و كم‌ تر به عنوان يك شركت به شما نگاه كنند، كه سريع‌ترين و كارآمدترين شيوه امتيازدهي در قلب مخاطبين شما است.
مشتريان شما به خاطر خواهند داشت كه تجربه مثبتي با كسب‌وكار شما دارند، و با اين حال، محصولات كاربردي، آنها را به دنبال ارتباط بيشتر با برند شما تشويق خواهند كرد.

پاور بانك سفارشي و شارژرها برخي از محصولات تبليغاتي هستند كه شما مي‌توانيد ارائه دهيد، چون به مشتريان شما اجازه مي‌دهند كه تلفن‌هاي هوشمند و تبلت خود را در هر زماني و در هر جايي شارژ كنند. در اغلب موارد، مشتريان نسبت به برند شما وفادار خواهند ماند اگر آنها از كيفيت محصولات و خدمات شما راضي باشند، به همين دليل مهم است كه برند شما محصولات متمايز و به ياد ماندني را ارائه كند.

پيام خود را با محصولات تبليغاتي به مشتريان برسانيد

زماني كه به مشتريان اطلاعات مربوط به محصولات و يا خدمات شركت خود را مي‌دهيد، مي‌توانيد با ارائه محصولات تبليغاتي از طرف شركت، قدرداني خود را نشان دهيد. اين به مشتريان مي‌گويد كه شما در واقع براي آنها ارزش قائل هستيد. اگر شما اين كار را به درستي انجام دهيد، مشتريان انگيزه‌اي براي ابراز رضايت خود از طريق به اشتراك گذاري پيام برند شما با ديگران را خواهند داشت. از طريق يك پلت فرم، مانند رسانه‌هاي اجتماعي، افزايش آگاهي و جذب مشتريان بيشتر امكان پذير مي‌شود.

اگر مشتري از كسب‌وكار شما رضايت داشته باشد، آن فرد مشتري دائمي خواهد شد. جاكليدي‌هاي سفارشي از محصولات تبليغاتي بسيار كارآمد هستند، زيرا آنها مقرون‌به‌صرفه و پركاربرد بوده و يك روش ضمانت شده براي وارد كردن لوگو و نام برند شما به زندگي روزمره مشتريان هستند.

با كشف اين كه چه چيزي باعث مي‌شود برند شما در نظر مشتريان متمايز شود و چه چيزي به برند شما يك شخصيت به ياد ماندني مي‌دهد، شما مي‌توانيد به طور موثر از محصولات تبليغاتي سفارشي براي ايجاد آگاهي و وفاداري به نام تجاري استفاده كنيد.

با ارائه محصولاتي با كيفيت بالا، خدمات مطلوب، احترام به مشتريان و به اشتراك گذاري كالاهاي تبليغاتي و فعاليت‌هاي بازاريابي مناسب؛ به سمت ايجاد يك شهرت عالي براي برند خواهيد رفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.